Monday, September 6, 2010

surat cinta untuk awak.

permintaan saya awak tak mahu tunaikan..saya cuma mintak sikit.
lepas awak tunaikan,saya sendiri akan pergi dari awak.

tapi awak tak dapat buat.
sebab awak cakap..
awak bukan nak tinggalkan saya.

maaf,saya salah anggap.

saya rasa dihargai.
saya rasa dimiliki.
tapi awak cakap saya dapat hidup tanpa awak.
mana awak tahu?
awak tu saya ke?

kalaulah awak tahu..
dan kalaulah awak faham..
yang hidup saya adalah awak...
mesti awak tak cakap macam tu.
kan?

kawan saya pesan,
jangan putus asa.
sebab selama ni pon saya kuat.

tak...saya tak pernah putus asa sebab awak.
awak kekuatan saya.
mana boleh saya senang2 mengalah macam tu je.

orang jatuhkan la saya dalam lubang sedalam mana pun.
saya akan tetap berdiri tegak.
sebab saya tahu saya ada awak.
awak tunggula saya kat atas.
saya akan usaha buat takuk2 kat tanah tu supaya dapat
panjat keluar balik.
saya akan buat tali dari akar2 kayu yang ada.
saya akan tetap usaha untuk keluar dari lubang tu.
asalkan awak tunggu saya kat atas tu.
tengok...
saya kuat kan?

saya tak pernah jatuh lagi sepanjang awak ada dengan saya.
sebab tu saya sangat menghargai awak dalam hidup saya.
saya tahu awak selalu sayang saya.
tapi awak tak mahu tunjuk.

awak..
kalaulah awak tahu awak hidup saya..

biar orang cakap apa.
sebab orang tak tahu awak
saya je kenal awak kat sini.
saya tahu awak.

awak tak baca blog saya ni.
tapi takpelah..
sekurang-kurangnya kalau satu hari awak terbaca,
awak tahu..
hidup saya adalah awak.

*maaf,emosi tak stabil.entry pun entah apa2.moga korang semua maafkan aku ya? 












Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE