Monday, July 22, 2013

Testimonial of GLA Shaklee






Testi saya sendiri?? =)

Dah berbulan saya tak menggunakan sebarang make up bila keluar dari rumah sejak consume supplement dari Shaklee. dulu rajin jugak nak pakai blusher la, eye shadow la..tapi sebenarnya tu semua nak tambah keyakinan sebab nak tutup noda2 kat muka ni.hikhikhikk... sekarang muka makin bersih, berseri, jerawat susah nak lekat, kulit tak berminyak. kawan dan saudara mara pun ramai tegur yang muka nampak perubahan. 

Nak tahu apa yang saya consume dari Shaklee ni? tunggu next entry. ehehee..

Till then.

Tataaaa..





Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE