Friday, August 6, 2010

Header cumel. i like.



hahaha...ade orang geram n bengang tengok header aku. ade nada jeles dalam kata2 dia tak? entah aku tak tau.. ahaha..tula. dulu awak ngorat kite tak dapat. skang pon memang tak dapat la. awak ada dia. kite pon ade dia. jadi awak tengok jela pic tu ye? :P tapi kan awak, dia bukan tengah ikat tali kasut kite. sebab kite pakai wedges. jadi sebab pakai wedges kaki kite melecet. dia tolong tampalkan plaster je. *rase cam sindarela time nih* ni pic candid terbaik yg kite ade.hehehe...^_^

*rase cam nak frem beso2 gambo ni letak kat bilik.huhu..aritu cuci kecik2 je nak selit dalam purse. :D

10 comments:

Farah-Izzaty said...

aku pun jeles tgk header ko tu.. cehs..! jeles! jeles! jeles!

myra anne said...

hahaha..thanx kerana jeles..

Bourjuis Bee said...

evrytime bukak blog myra, mesti nmpk header tu dulu.
sumpah jeles sgt doe.
mmg pic candid terbaeek kott!

myra anne said...

haha..thanx bourjuis! jom2 follow! :D

nadia said...

tol2...
awal2 taw blog ni..mmg da jelez tgok header tu..muehehehe...

nadia said...

tol2...
awal2 taw blog ni..mmg da jelez tgok header tu..muehehehe...

myra anne said...

hehehe..ramai lak jeles nih.maap ye...

Anonymous said...

oh tampal plaster..x jeles lah kalau tampal plaster je =)

Anonymous said...

plaster je..ingat ikat tali kasut.ok tak jadi jeles.

myra anne said...

anonymous: sila baca entry sebelum2 ni.awal2 dah cakap dia tmpl kn plaster.pe jadahnye ikat tali kasut. i pkai wedges.sarung je..huhu

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE