Friday, March 4, 2011

Nak bawa diri ke Arab Saudi =(

Tengah berduka lara ni elok lah kiranya kita bawa diri ke negara Arab Saudi tu ha...jauh sikit dari segala-galanya. baru boleh belajar berdikari. baru la belajar kuat semangat sikit. ok. tak payah mengarut. stop it!
 mmuuuaahhhh!!!! mish u kak!!!
yang atas tu memang duduk kat saudi. yang bawah tu dok Puchong je. tapi dua2 nak maintain shawl bagai. tutup aurat beb!! =)
 hencik Jimmy pon nak interprem tau!!! bantal busuk yang kat belakang tu..errr...takmo cakap pape la.hee~
 nah! muka comel untuk akak sayang yang jauh sangat kat perantauan ni ha.
lagi satu!!! ehehehehehe....
kak, beg LV satu ya??
mmuuahhhh!!! cayang akak lebih~

**tuan punya belog baru tau camne nak printscreen. tu yang sebok nak menayang ni ha. toksah nak kutuk2 aku ya?? aku tahu aku ketinggalan. ngeee~

kalau dapat pegi Saudi pon best ek?? gaji riban2 kot. boleh bayar loan PTPTN. murni kan hasrat aku? =)

3 comments:

iLah D'Ros said...

NK BEG BURBERRY 1...HIHIH.....jom g arab...

iLah D'Ros said...

burberry 1..hihihi...j0m g arab..merantau demi sebuah kehidupan yg kusut..

myra anne said...

ilah...jom2! mmg kusut sgt dh ni...

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE