Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 6, 2012

Third day @ Bandung

As Salam.

Even cerita pergi Bandung dah basi tapi aku tetap nak update jugak. suka hati aku. korang tengok je ok. hahahah..

Hari ketiga sangat kasihan bagi aku. sebabnya aku kena food poisoning. semua orang kemain bersuka ria shopping kat outlet area Jalan Dago. tapi aku pulak tiap kali masuk outlet cari toilet. kalo tak diarrhoea, aku muntah2. wuuu.. siyes tak larat. ni semua pasal malam sebelum tu Si Tukang Jahit kelaparan kat hotel. pastu dia pergi order nasi goreng. kat nasi goreng tu ada telur. tapi telur tu rasa dia pelik sikit. dia tak makan telur tu. aku makan telur tu pon tak sampai half. terus aku yang kena poisoning. wuwuwuuu...

Badan lembik sangat. tapi gigih teman hencik lebah shopping. sebabnya dia pon gigih sampai2 je kat Jalan Dago terus pergi jalan cari ubat untuk aku. tapi sangat kelakar bila dia belikan aku jamu ya kawan2. dia cakap tak jumpa ubat biasa. banyak jual jamu je. siap paksa aku minum depan Pak Alan (supir) and family aku semua. T_T ayah punya bebel ngan Si Tukang Jahit sebab pergi order makan lagi malam kejadian sedangkan before balik hotel ayah dah bawak kitorang dinner. hahaha..

So kat Jalan Dago tu memang banyak la outlet2 untuk korang shopping. tapi outlet sini macam F.O.S je. baju2 tak menarik sangat. lepas Jalan Dago kitorang pergi Jalan Cibaduyut. kat sini banyak jual barang2 kulit. kasut kulit, beg and banyak lagi la. tapi jual kasut paling banyak.

hencik lebah pilih baju untuk kengkawan dia.

ini la muka orang tak sihat. +_+
duduk je.

ayah tengah tawar-menawar.
ayah pon, bab shopping memang fevret dia.

sini pon banyak jual t-shirt Bandung.

tak ingat kat mana. tapi kat town.

camni la rupa kat Bandung.

ni baru lepas cari toilet. 
keluarkan apa yang ada. erkk..

At Toko Tiga again.

Paris Van Java aka Carrefour

Restoran Sangkuriang for dinner.

end of day three.

Tataaaa...


1 comment:

syakirahmn said...

bandung syurga shopping kot!

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE