Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 14, 2012

The Wedding

As Salam.

Pada bulan lepas *tak ingat tarikh bila* aku pergi attend satu wedding kakak bestie aku masa form 3 dulu. aku ngan kakak dia boleh kata ngam jugak la sebab zaman dolu2 kalau aku ngan si Izu ni keluar mesti ada kakak dia sama. hee..lepas dia pindah kat Bandar Tasik Puteri, Rawang kitorang dah jarang sangat jumpa. =(

Aku pergi dengan hencik lebah. suka gila kot wedding Kak Wanny ni sebabnya banyak tol DIY. especially baju wedding dia oke!!! dia design and jahit sendiri yang penting nya. huhuuu...

Ouh. ade aku mention orang kata muka dia macam Irma Hasmie?

melayan peminat tetamu.

makan.

The hantaran.

the simple pelamin yang hencik lebah jatuh hati sangat.
heee...

Aku ngan hencik lebah suka kemain wedding Kak Wanny ni sebabnya simple tapi sweet sangat2. pastu on the way balik mula la berangan macam2. hahahaha... *malu*

Ok lah. nanti aku nak update pasal Eday Cik Nana pulak.

Adios.

P/s: ini la bakal designer baju nikah aku. heee...




2 comments:

syakirahmn said...

musim knuri kann skrg ni ^^

Myra Anne said...

shakey: skang org kawen x kira musim..hahaha

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE