Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, June 9, 2012

Garage Sale: Half price secondhand novel. Mahu takkk???

As salam.

Hye geng. apa kabar? ni... aku nak tanya ni. aku ada few novel yang nak di let go. aku nak jual dengan harga half price. sebab meby hujung tahun ni family aku nak pindah rumah. so takkan la aku nak bawak benda2 tak penting kan. buat pancit tayar lori je bawak barang2 aku yang dah tak guna ni. heee...

Acane kawan2?? ada ke yang berminat nak tolong aku clear kan novel-novel and komik aku yang berlambak ni sebelum aku pindah? please respond kayh?? kalau korang respond nanti aku update pulak novel apa yang aku ada. kalau takde respond terpaksa la aku cari jalan lain ye dakk? huhuuu...

novel-novel ni ada yang masih baru, ada yang lama. sebab aku jenis baca sekali je. then simpan baik2. jarang bagi orang pinjam. penah sekali tu aku bagi member pinjam. tapi dia pulang kan balik sebab dia cakap novel aku macam baru. dia nak baca pon takut sebab takut t'kemekkan ke..apa ke... hahahaha...

PLEASE respond ya??

sayang korang ketat2!!!

mmuahhh!!!!



4 comments:

Bella Lim said...

beli taknak. kasi free NAKKKKK. hahaha

nadia said...

ace upload sikit novel pe yg ada :)
kekeke

szulaikha said...

nak. ada novel apa ???

Anonymous said...

novel terpenjara di kamar sutera by kamsiah abu de x? n nvl2 koleksi ma lee chuswan...if ade im interested...

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE