Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, September 27, 2015

Kebaikan ESP Shaklee (PENGUMUMAN PENTING!)

Assalamualaikum.

Saya nak buat satu pengumuman penting! Sila teruskan pembacaan ya?


Ini berkaitan ESP. Hot produk si Shaklee tuuu. Saya sedang mencari 3 orang pelanggan bertuah yang membuat pembelian dengan saya sebelum 30 SEPTEMBER 2015. Untuk apa???

Untuk saya beri 5 FREE GIFT kepada anda! Cuma ada 5 FREE GIFT untuk setiap 3 PELANGGAN BERTUAH!

Sebelum tu, meh saya share apa kebaikan ESP Shaklee ni.


Saya dah rembat SATU CANISTER dengan HARGA PROMO. Awak bila lagi? Jangan bulan depan whatsapp saya cakap nak harga promo ye. Masa tu semuanya dah terlambat. Kalau nak reserve dulu pon boleh. Jom kita whatsapp macam mana cara. =)

Untuk pertanyaan lanjut :
Instagram : myraanne35
Whatsapp : +6019 6035169


No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE