Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 28, 2010

Hari Seronok Saya.

Entry ke tiga untuk hari ni. sila ampunkan aku yang galak benor menghupdate harini ya?? heee~


27 Nov 2010 bersamaan dengan semalam hari Sabtu telah menjadi salah satu dari Hari Seronok aku dengan dia. hehe.. aku keluar pegi Mid Valley je pon. nak teman dia carik hadiah untuk mak,abah and abang dia. bukan selalu teman dia shopping. boleh la aku tumpang sekaki kan?? hehe..


so jalan2 and shopping. sempat la rembat seluar untuk abang dia and perfume untuk abah. untuk mak?? err.. tak jumpa yang sesuai untuk mak kat Mid Valley nih. tunggu bila aku balik sg.buloh aku carikan mak baju before diorang pegi holiday. 


pastu suka sangat. sebab apa?? sebab ni...


dapat ring dia belikan. gantikan ring lama yang orang curik tu. hehehe.. siap ada tulis "stay with me". Auuwwww!!! u are so romantic bro! hehehe...


pastu sempat aku rembat t-shirt scarlet yang longgok2 harga rm10 tu. hehehe.. cam bese kalo nak beli baju bila aku malas nak pegi fitting dia akan tolong fit kan letak belakang aku ukur bahu ngam ke tak. alaa..cam mak2 selalu buat tu.hehe.. pastu boleh la pulak dia bantai gelakkan aku kan sebab baju tu cam kecik pulak walaupon dah size L. hey, cutting dia kecik kot! grrr~ ada sorang akak and pakwe dia kat situ dah gelak2 tengok aku. ciss!! lu memang saje kan malukan gua..heheh..


pas makan kat Secret Recipe kitorang gerak pergi tengok wayang Haunted Changi. cite macam dokumentari sikit kot. kalo nak tahu review lebih pasal cite ni, klik SINI. bila dah hujung baru nak seram sikit. sikit je. iya, aku tak tipu. pergi la tengok sendiri kalo tak caya.






pastu..pastu lagi?? hehe.. oklah. then, kitorang pon balik laa.. hehehe.. tataa~ 


nak siap2 pegi keje. mmuuaahhhh~

No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE