Wednesday, January 12, 2011

Dunia empat segi saya penuh dengan hati.

Dunia empat segi saya
memang banyak hati.
hati tu menggambarkan benda2 yang saya suka.
ada lappy,ada magazine menimbun,ada novel yang masih terjaga elok.
ada bantal busuk,ada tilam tapi takde katil,
ada kotak kenangan dengan hencik lebah,
ada nama dia and pic dia tampal kat mana2.
semua saya suka.
semua saya sayang.

sebab dunia saya memang dalam kotak empat segi ni.
saya tak suka orang lain ceroboh.
housemate yang baru tu, memang kitorang jarang tegur.
housemate lama,kadang2 je kitorang lepak tengok tv sama.
jadi,
dunia saya memang dalam kotak empat segi ni.
bahagia.
^_^

ni lah dunia empat segi saya.
comel kan??
nama omputih saya Lexie
fine! aku tipu...

*mekaceh hencik google!*

moral of the entry?
tak bermoral.


6 comments:

micky eyqa said...

hehehe igatkn bilik awk bru nk puji.. pape pon nice

myra anne said...

hahahaha..ha, baca blk. kn ade tulis ade tilam tp xde katil tu... bese la umh sewa.. mls nk bli katil. ehee~

Zura said...

sometime perlukan privacy...

myra anne said...

zura: bilik mmg privacy kn? x suke org len ceroboh2.. =)

iKhRam said...

klau dok kat umah ok la..
kalau dok hostel..
dunia aku tetap jugak empat segi..
hahaha

myra anne said...

kte ni dh kate umh sewa pon cm dok asrama je..asek dok dlm blik je..huhu

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE