Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, January 21, 2011

My Top 5

Harini takde buat pape.. just pegi hospital tadi untuk cek mata yang tak baik2 ni haa.. nak update entry pon tak tahu nak tulis apa. pastu pegi baca pulak blog my dearest Cik Nuraitul. rupa2nya dia ada tag aku. ok, mari kita jawab soalan di kala kebosanan melanda.

5 Nama Samaran
1) Nad - my besh2 fren je yang panggil Nad nih.
2) Myra - nama glemer di kalangan kawan sekolah and kawan2 FB + blog.
3) Mey - kawan saya Tika Bili and Shiken je yang panggil Mey ni.
4) Angah - nama tak glemer kat umah. huhu
5) Ayang - ouch! nama gedik ngan hencik lebah.

5 Tarikh Penting
1) 20aug2004 - tarikh couple ngan hencik lebah.
2) 26may - besday tuan punya belog.
3) 15jun - besday rakan kongsi tuan punya belog.alaa..hencik lebah dia tu.
4) 10jun2009 - 1st day jumpa Cik Nana and Cik Ima
5) besday2 family and orang2 di sekeliling. <--jawapan tiru Cik Nuraitul sikit.sebab memang tu yang aku nak jawab. hehehehe...

5 Perkara Saya Buat Semalam
1) bangun tido lewat gara2 Tab.Piriton punya pasal.
2) tengok tv sampai bosan.
3) pegi maen bowling kat Brem Mall.
4) online tengok tempat2 menarik and jimat kos ntuk bercuti
5) masak lauk fevret.

5 Perkara Buat Anda Gembira
1) bila dengar ringtone Does Your Chain Hang Low - tanda hencik lebah call.
2) buat handmade kad untuk hencik lebah
3) dapat balik Sungai Buloh
4) dapat hang out or holiday sambil snap2 pic - puas hati gila.
5) shopping shawl ^_^

5 Sebab Jawab Soalan Ni
1) sebab Cik Nuraitul yang tag. kena segera di lakukan. heheh...
2) sebab suka jawab soalan konon2 macam interview untuk keje. haha
3) sebab jarang2 kena tag. sekali sekala kena, jawab jela. 
4) supaya entry bertambah. <--ok ni pon tiru Cik Nuraitul.
5) eh, aku punya suka la nak jawab ke tak!

5 Kawan Untuk Di Tag

ok,soalan2 standard PTS time aku darjah 3 dulu selesai di jawab. reason utama kawan2 aku di tag adalah supaya entry mereka bertambah. lagi2 Cik Nana, Cik Ima and Cik Tika tu ha. woi, bersawang dah blog korang tuh!!!! pegi update cepat. tataaaa~

1 comment:

iKhRam said...

tq.. nak try jawab

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE