Friday, January 21, 2011

Kisah pasal Saya. Saya Memet.

Hye!!! Nama saya Memet. 
Nama glemer saya Met. senang, mudah dan simple untuk dipanggil.
oh,saya kucing jantan lah!
=)
 ni adik saya. nama dia Memot. nama manja Mot.
saya memang suka kacau dia. saya pantang nampak dia senang.
mesti nak kacau. nak geget2 dia. pastu nanti saya jilat2 dia balik.
 kalau tak kacau dia pon,saya duduk diam2 jilat diri sendiri.
baru la bersih takde kutu2.
em, mesti lepas ni saya hensem!
takmoh keluar la.
nanti kalau keluar mesti ramai ngorat saya.
 masa lapang saya suka tengok pertunjukkan Sarkas by Romeo and Patricia.
asyik sungguh kalo saya dapat tengok mereka.
saya dapat tiket kelas pertama.
so dapat tengok depan2. yeay!!!
 kadang2 Memot pon join saya.
 tengok2! si Patricia tengah lari atas roda.
kagumnya saya!
 tapi Cik Myra selalu marah saya sebab saya selalu kacau Patricia and Romeo buat aksi.
so saya menyorok bawah almari supaya Cik Myra tak nampak saya skodeng mereka.
errr....tapi tak jelas lah pandangan dari bawah almari. 
kena keluar jugak!
ok,sekarang saya dah janji dengan Cik Myra yang saya akan duduk tengok Patricia and Romeo elok2.
takmo kacau2 dorang lagi lah. nanti langsung tak dapat tengok.
Memot pon dah janji nak duduk elok2.
so kitorang tengok jela mereka buat aksi lari atas roda tu diam2.
+_+


4 comments:

Nieza Ibrahim said...

wawaawaaaa...cumilnyer...adeyy..geram niza tgk..heheehe

myra anne said...

heheheh.. kucen encem kte ni cacat tau dua2 tu. tp manja gile!

Nieza Ibrahim said...

cacat..??? cacat apa?? nampak sempurna jer...comet ciut miut agi...

myra anne said...

yg Memot tu dia ade mata sebelah je... yg memet si oren tu pulak dia punya paws tu ade tiga je. tapak kaki dia cacat.

kte jumpa dorg kt umh sewa kte pucong ms dorg kecik2 dlu..kte kutip bwk blk sbb sian dorg xde tmpt tgal n mkanan..

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE