Wednesday, February 2, 2011

Luahan perasaan saya!!!

Saya tengah marah. eh tak! sebenarnya saya jeles!!!
aritu pasal Patricia and Romeo.
ini ada tambah lagi pulak.
 ni la mereka!
yang buat saya sakit hati sangat2 tu!!!
nama dorang Bobo and Cici
 Ini Cici. dia betina.
ekceli dia cantik la jugak.
 ini Bobo.
saya cukup menyampah dengan dia ni!
suka usha saya kerek.
bukan saya nak ngorat makwe dia pon.
saya pandang je.
 Tengok lah! dorang ada rumah siap berpagar.
Rumah saya takde pagar pon.
tak secure langsung!!!
makanan dorang pon letak dalam bekas cantik.
bekas makan saya pinggan buruk je. =(
sedih saya kenang nasib saya.
tapi takpelah. rumah saya tumpang duduk lagi besar.
tu rumah Cik Myra tu.
rumah saya lah!
saya boleh main lari2 dari ruang tamu sampai dapur.
seronok!!!
sekarang saya nak tengok je dorang buat apa.
kalo lebih2,saya ngiau kuat2 biar dorang takut.
hikhikhik....
nasib baik mummy saya, Cik Myra tu masih sayang saya.
saya selalu dengar dia merungut bila Patricia and Romeo lari2 atas roda dorang tu.
Cik Myra cakap dia pening dengar roda tu berpusing.
pastu Cik Myra cakap si Bobo and Cici walaupon comel tapi susah nak peluk2.
tak macam saya. saya selalu kena peluk dengan Cik Myra.
oh, dia memang sayang saya!
pheewwww~
nasib baik.
lega saya.

Yang penat berkata-kata,
Memet.

4 comments:

nuraitul said...

blh ek cmtue..iye2 kte ingtkan tuan pnya blog yg meluahkan perasaan..rupanye kucing dia..hehehe..suka ek ngan hamster..klu org geli da.pnah sekali pegang, trus terlpas..can not go..can not go..

myra anne said...

hahahaha...tu hamster adek kte. yg rabbit tu akak kte punye..adiah besday kwn dia bg. hak milik kte cuma si memet n memot je...

kte pn x bp ske hamster. kecik sgt. ssh nk maen ngan dia.hehe

miss majaz said...

comeiii!!!!
nak jugakkk~~~
^___^

myra anne said...

hahaha..mn yg comey? bobo? cici? memet??

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE