Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 19, 2011

Saya.....
tak pandai jalan pakai heels.
tak cukup yakin bila jalan-jalan pakai skirt 
tak reti mekap lawa-lawa
tak pandai masak sedap-sedap
selalu ada masalah nak mix and match baju

tapi....saya pakai apa saya mahu
saya tahu masak dengan penuh kasih sayang

Saya....
tak kuat semangat macam awak
tak lemah lembut sangat
tak pandai bodek nak senangkan hati orang
tak seramah mana....

tapi...awak buat saya kuat.
jika tak pandai senangkan hati orang
saya lebih suka diam

Saya...
mungkin bukan perempuan idaman lelaki di luar
mungkin juga bukan calon pilihan menantu kesayangan
mungkin bukan anak yang cukup solehah

tapi saya....
berusaha jadi kesayangan awak.
menantu idaman keluarga di sana
anak yang membuat ibu ayah saya tersenyum

dan saya....
bangga
kerana saya adalah saya
dan tetap akan jadi saya
tak kira apa pun.

tanpa heels.
tanpa baju yang cantik.
tanpa ego.
tanpa ragu-ragu.
dan tanpa pura-pura.




No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE