Monday, April 4, 2011

Kakak saya kawin dah. adik dia bila lagi? hahahh

Yesterday was her day. yes, her day! 
I missed her... Kak Yat.
dekat enam tahun kitorang tak penah jumpa.
dia kakak saya.
=)
dia dah kawen. so sweet!! dah la baju dia cantik!!!
vail pon.
Selamat Pengantin Baru, akak!
love u much!!!
ok, ini pulak Zara. anak saya yang lama terpisah jugak.
dia pon cantik comel macam mama dia.
kan???
tengok lah kitorang sama tang mana...
mata??
mungkin kulit yang putih gebu??? errr...
 oh, mungkin style yang sama??
mungkin jugak nak tiru gaya Fuhh! Awal Ashaari yang sama??
 tidak! takde yang sama langsung. sebab akak chomel ni la mama dia yang sebenarnya.
hahahahahahahhh..
ini adik Zara. mama dia panggil dia Iki kot. nama panjang sikit, Rizqi.
she's 24. and she got two nice+cute bala tentera to escort her anywhere. 
hahahhh.. comel!
 You are gorgeous kak!!!

guest book.
nak sign! nak sign!!
hahahhh..

Selamat Pengantin Baru untuk kakak angkat saya ni ha! semoga jadi isteri mithali ye kak. love you!! 

p/s: perasan tak entry kali ni sopan sikit? hahahhh. gedik gile!

3 comments:

Zura said...

selamat pengantin baru tuk kakak angkat...

rj Etika said...

Wahhh...siap ade buku autograf tu. Cambest je buat macamtu. Nanti nak tiru la. Tapi nak sediakan buku biodata macam zaman skolah-skolah dulu. hahah.

myra anne said...

zura: thanx! huhu
etika: skng mmg style org buat guest book kn? sweet jek. huhu

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE