Saturday, April 30, 2011

Selasa, please come fast!

Salam.
Hari ni bermula kehidupan aku tanpa hencik lebah. mak aih!! jauh nya dia pegi. Nun....Bali sana. huhu... sedih wooo~ aku hantar dia kat gate berlepas tu, aku dah cebik2. memang hodoh. ada aku kesah?? tapi takmoh nanges ah. malu. hee..

Sepanjang aku dengan dia, aku memang tokleh nak jauh2 ngan dia. tak biasa la. dulu masa aku dapat posting jauh2 pun, bila sampai je, terus call dia leleh2 air mata. hahahhh.. sumpah gedik. dulu masa aku posting kat Mersing sampai dua bulan dia datang jenguk aku kat sana. masa sebulan aku kat Pontian, aku balik kejap jumpa dia. haish! serius tak boleh blah kan perangai aku nih. huhu..

Sabar eh Cik Myra. Selasa nanti dia balik la. wuuu.. Selasa, please come fast!!!

Bye!

2 comments:

AwinLaLaLa said...

sabar yerr myra... mmg susah jauh2 lama2.... b strong ok!!!

Myra Anne said...

ok bebeh! i will~ huhu

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE