Saturday, April 30, 2011

Aku merasa peluang jadi budak sekolah balik.

Salam.

Perkara ni benar2 terjadi. aku nak tipu pon tak berani. tipu tu tak baek woo~ tapi kadang2 aku ada jugak tipu hencik lebah. contohnya...

"Ayang dah makan malam??"


"Belom. makan siang tadi je."

Padahal baru lepas sendawa bau burger kuat2. hahahhh..ok. benda ni aku jarang buat. cuma kadang2 nak mintak simpati dia datang belanja aku makan. heee...

Tapi..Tapi.. yang ni aku tak tipu tau!!! kebelakangan ni selalu terjadi kat aku.

Satu
Masa beli cendol.

Pakcik Cendol: dah balik sekolah ye nak?? (sambil bungkus cendol aku)


Aku: saya dah keje la pakcik...

Dua
Masa beli henpon baru2 ni.

Aku: lain kali la i beli henpon ni. i survey je dulu.


Amoi: ala, lu panggil ayah lu angkat kasi lu ma.. 


Aku: buat apa suruh ayah i belikan. i dah keje. takde makna dia nak belikan i henpon.


Amoi: Haa??? i ingat lu sekolah lagi maa.. lu umur berapa??


Aku: Coming soon 23. (sambil senyum)


Amoi: betol ka? kasi lu punya IC i mau tengok.

Tiga
Masa nak beli baju kurung.

Aku: kak,saya reserve dulu baju ni. nanti gaji saya datang la beli. hahahhh..(sukahati aku je nak reserve baju kat kedai)


Salesgirl: tunggu gaji? awak umur berapa?


Aku: saya dah tua kak. 22 nak masuk 23.


Salesgirl: Laa..akak ingat awak sekolah lagi.

Haaa.. korang toksah nak gelak tutup2 mulut sampai nak patah gigi kat dalam tu eh. ni aku cerita betul. takde drama2 nye. aku tahu korang takkan percaya benda ni. yelaa..mesti korang cakap "ish,dia ni!perasan lebih. dah la debab.nasib comel!" hahahahhh.. ada aku kesah??

Yang penting aku nak cakap.

Terima kasih kat Safi Rania Gold!!!!! sebab bagi aku peluang jadi budak sekolah balik. hahahahhh..

Bye!

sumber pic lama2.
tarikh kejadian sama dengan tarikh pic diambil untuk header di atas.
=P

8 comments:

aleeyaqaisara said...

hahah..hengko mmg kanak2 kot!~ :p

Myra Anne said...

aleeya: hahahhh..yeke??

dhilla nazli said...

err... ni cite promot ke ni?? ahahah
dla un slalu kene cmtu, tapi dla budak2 lagi.. awww~~

Mas Aziana Othman said...

wah.macam budak sekolah,saya pakai safi rania jugak.tak pu orang cakap saya macam budak sekolah.=(

EZAN IDMA said...

eheee. muke mude ni. tak aci. haha. Btw Follow u

Myra Anne said...

dhilla: hahaha..x dpt royalty pon dh pomot ni...

mas: haha..ntah..kebetulan je kot org ckp kte cmtu.

ezan: aci kt india laa..hahaha

athirah said...

okes....nant nak p beli safi gak...haha...nice one...;))

Myra Anne said...

athirah: haa beli la..dlu muka kte truk pkai ni jd ok...

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE