Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 28, 2011

Monday Blues: Terima Kasih, Awak!

As Salam.

Ini nak cerita pasal semalam. lama tak story pasal hencik lebah kat sini yek. jangan risau. kitorang masih bersama. hee.. =D

Semalam aku stress gila. stress sebab asek kena push dengan si ayah suruh cepat2 kawen. uwaaa!!! T_T tak sampai seru lagi macam mana nak kawen. sabar lah ayah. nangis2 ngadu kat hencik lebah dalam BBM sebab stress sangat. aku gerak balik Puchong dari Sg Buloh. sampai2 je kat Puchong tengok2 hencik lebah ada kat  parking depan umah. terus senyum. even debar2 sebab tadi konon ngadu panjang berjela. tak sangka pulak akan jumpa dia lepas tu. haishh, malu! ^_^

dia ajak keluar tengok wayang. yeay!!! terus cepat2 hantar barang naik rumah. pastu tukar baju laju2 then terus turun. oh, before tu pakai shirt selekeh2 je. nak jumpa dia, harus lah tukar baju cantik sikit. takde la cantik mana. tapi baju baru. dia belikan minggu lepas. heee...

kitorang pegi Tropicana City Mall. first time aku pegi situ. ada la jakon jugak. tapi best sebab banyak restoran kat situ. sedap aku jamu mata. hahahahhh..aku tanya hencik lebah nak tengok cite apa. dia cakap nak tengok Tintin. jenuh aku pikir tu cite ape. sampai kat kaunter baru aku tahu Tintin tu cerita kartun. agak pelik di situ ye sebab kitorang tak penah tengok cerita kartun kat wayang. masa dah sampai depan hall wayang tu baru dia bagi tiket kat aku.

The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1

terus pukul2 dada hencik lebah sambil jerit meroyan depan hall tu "bee tipu! bee tipu! kata nak tengok Tintin".

ok, tipu.

drama queen sangat pulak kalau aku buat gitu ye tak? hahahah.. hati sangat suka sebab hencik lebah tunai kan impian nak tengok cite ni. hahaahhhh. ayat tak boleh blah. balik dari wayang pergi makan kat Murni SS2. makan menu fevret aku, nasi goreng ayam pandan. nyummm2!!! dah kenyang hencik lebah hantar pulang. =)

Terima kasih, der. kita tahu awak sebenarnya kesian kat kita kan sebab stress kan? sebab tu awak bawak kita keluar.

sumber: Google

Ok tataa...

p/s: syukur ada kamu.


2 comments:

wanyf said...

untung la da tgk tintin@twilight.heheh.

Myra Anne said...

ahahahhh..x pnh dpt tgk cite bes seawal ni..slalu mst x dpt tiket..kne tunda smp smgu dua..org dh abes tgk kte baru nk tgk. hee

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE