Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 14, 2013

Garage Sale : Novel 2nd hand lagi yawww!!!!

Assalamualaikum.

Ramai dah email aku tanya pasal 2nd hand novel takde lagi ke?? ada...ada... cuma aku tak sempat nak update sebab kekangan masa. kerja kat wad seriously macam tongkang pecah sekarang. arghhhhh!!! kenapa kamu dan kamu tak jaga kesihatan sampai kena admitted.. grrrr!!!!! 

ok, sudah. tutup cerita hal patient. mari pilih novel best untuk tambah koleksi korang.


Harga sebenar : RM 29.90
Harga jual: RM20




Novel Di Hujung Ranting (DHR) ni ada dua series. Jadi kalau nak beli aku memang jual ni secara berkembar. takmo pisah2 okeh? hee..

Harga sebenar DHR 1 + DHR 2 = RM 19.90 + RM 25.90
Harga aku jual = RM 14 + RM 20 = RM 34


Harga sebenar : RM 19.90
Harga aku jual : RM 14


Harga sebenar: RM 19
Harga aku jual : RM 14

Haaaa... pilih...pilih...pilih...semua harga tu tak campur harga postage lagi ye. pape , roger ye?? 

email: nensa_clarabelle35@yahoo.com
text / whatsapp : 0196035169







No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE