Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 7, 2016

My Precious Iman

Assalamualaikum.

As you all know, Iman Safiyyah adalah budak kecik keletah paling aku sayang. Hehehe... Dia ni anak my bff, Mimi. Semua lah pasal Iman ni aku nak ambil tahu, Haa, boleh tahan kepoci jugak Tinad dia ni. Hari ni, 7 January 2015 buat first time nya Iman sebut nama aku depan-depan. Terpaksalah tulis dalam blog. Haritu Umie Iman cerita Iman sebut masa tengok pic aku je. =D



Tu pon sebab terpaksa alkisahnya. Hahahah. Aku gertak dia cakap,

"Kalau Iman tak sebut Tinad, Tinad bawak Iman balik Kepong!" Gitewww..

Mula-mula dia,

"Bye.." Ok, tak diterima. Cuba lagi Iman.

"Nad.." Yes you can do it! Try again.

"Bye Nadnad.."

Hahahahah.. Good job Iman! Accepted. Ok boleh balik. Hahahaha.. Malam ni harapnya dapat sleep early sebab esok nak hantar Iman pergi school. Yeayyy! Iman dah 5 hari start playschool di usia 1 tahun 8 bulan. Nanti kalau rajin Tinad update pasal school Iman ye? =)


Iman, Tinad love you so much tau! Even Iman jeling Tinad kerek sebab cakap nak ambil kereta Iman tapi Tinad tak peduli sebab Iman dah ambil air Tinad. =P Harap Tinad dapat tengok Iman membesar dengan bijaknya. Muuahhh!!!

Till then.
Good night!




No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE