Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 28, 2010

OU-ing with BFF

holllaaaaa~
haaa..saje nak tunjuk pic kegiatan haram masa lapang aku 
ngan BFF tersayang.
setiap kali aku cuti and dorang pon cuti sem,
kitorang mesti date tau! 
spent time together ngan BFF.
kan satu terapi??
huhuu...
selalu kitorang lepak One Utama jela pon. 
dekat ngan umah.
tak payah pegi jauh2..

ini bestie aku paling aku sayang. oppss~ hencik lebah. kamu jangan jeles ya??
hehehe.. ini Akmal or aku panggil dia Amal.kitorang bestfren sejak Darjah4. tapi ekceli aku kenal dia dari tadika dah...
 yang belakang tu Yaya.
rapat ngan dia sejak Form3.duduk dalam kelas sebelah2.
and guess what??
time Form3 ni baru aku tahu dia anak buah makcik aku belah laki dia.
so kira sedara gak la kitorang ni kan??
.dua budak comel.
Myra n Yaya.
err...macam tak kena pula. 
mereka panggil aku Nad lah!
Nad n Yaya.
better.
Mmmuuaaahhhh kat korang!!!
 dia tinggi. saya rendah. dia bakal lawyer.saya nurse.saya comel. dia...errr...
*cisss!! tak payah kau nak perasan kat situ ya Myra??
 tak tahu nak caption apa.
 Amal insist nak snap pic aku dalam kedai ni sampai kene marah ngan tokeh kedai.
hehehehehe....pastu selamba dia cakap "sory!" 
padahal dah tau tak leh snap pic.hohoho~
 maaf lah.pic ni tak beredit. huhu..
ini Famy. dia bakal cikgu.
kitorang rapat masa Form2.
selalu balik sekolah sama2.
see..i'm in Arabic style. thanx to Youtube. =)
 Famy and Amal.
okeh cukup!
mari kita Peace....
yeah!
*nampak sungguh tidak matang pic last sekali ni ya??

No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE