Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 20, 2010

Cerita Bongek Aku dan Dia

semalam aku keluar ngan hencik lebah. pegi One Utama. memula plan nak pegi Sunway Lagoon. tapi dia demam pulak. and kene standby untuk keje. sian jugak kat dia. demam2 pon sebok nak teman aku. aku dah cakap nak cancel pon dia tak nak. nak jugak keluar. aku pon malas nak cakap banyak. kang mudy2 jadi tak bes pulak. semalam banyak duduk je ngan dia sebab dia tak larat jalan. mengah2 katanya. so banyak la keluar perbualan bongek aku ngan dia.


SATU
masa makan. tengah borak2 pasal keje dia yang dahsyat tu.


aku: bee tak nak carik keje lain ke?


dia: tula.. ingat nak apply jadi CEO kat mana2. tapi tak pulak ada orang nak.


aku: bongek la bee ni!


dia terus buat muka blur mintak dipuji (sebab cumel) lalu aku pon gelak terbahak2.


DUA
masa tengok orang main boling.


aku: bee,nape bee tak penah pakai shortpants pon time keluar ngan ayang? bee beli tu pakai time bila?


dia: aurat! bee pakai malam je.


aku: bongek! ingat kalo pakai malam orang tak nampak aurat ke??


dia: dah tu.. hehehehe..ha, nape ayang tak penah pakai boxer time keluar ngan bee??


aku: bee bongek! 


sengal je kan? haha.. tapi ada perbualan yang sangat membahagiakan aku. takmo share ngan korang. nak simpan untuk diri sendiri jek. huhu... best nye!!! ermmm... tak sabar la! 


entry kali ni malas upload pic.sebab dah banyak sangat upload untuk cerita Langkawi. huhu..nanti aku upload lagi ek. pic dalam henpon. tak transfer lagi. ni memang kemalasan aku nak transfer2 ni. =_='

No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE