Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 20, 2010

Langkawi Part 3

Hari2 terakhir kat Langkawi. letak pic jela terus ya? sementara bodben tak mintak disumpah2. huhu...

pagi2 pas breakfast terus lintas jalan depan hotel pastu dah sampai laut. niat hati nak naek banana boat sebab sume tak penah merasa lagi. huhu..
eh2?? dah senget...
busshhhh!!! dah tergolek jatuh.hehehe...

before naek ni beria2 ayah tak bagi kitorang jatuh. takut adik kecik aku si azim tu lemas pulak walaupon la dah pakai safety jacket. hehehe.. ayah naek bot ngan orang yang tarik kitorang ni sebab nak snap pic kitorang. rupanya atas bot ayah berpakat ngan orang ni suh jatuhkan kitorang kat tempat dalam. hahaa..sangat noty ye ayah aku?? menjerit2 kitorang. ayah gelak je tengok. yang ibu duduk kat tepi pantai dup dap jantung dia risaukan azim. hahahhahaha...

 pastu pegi sambung shopping lagi.heee.. time ni aku pegi belikan along backpack pulak. 
kedainya yang belakang tu la. kat Pekan Kuah.
 ini dekat Al-Ikhsan.ebby nak beli kasut. 
aku sempat tertido lagi kat sofa ni time dia pilih kasut.
ngantuk gila. penat berjalan.
orang cakap muka saya macam muka ayah saya.
of cos la!! kan anak ayah...
aku pulak slalu cakap muka azim macam muka Yana.
tapi male version nye. hahahaha...
 before balik. snap dulu kat lobi hotel.
 kat depan pantai jap.
ready to go home!
korang2 sangat bertuah dapat tengok muka rabbit aku ni.
kat FB tak upload tau yang ni. hehehe...
 oh! pic dah berterabur. ni time makan ikan bakar..
 kawasan perkampungan nelayan.
ni depan kedai tu je...
 ok, ni baru la real nak balik. time ni budak2 sekolah tu dah balik KL naek bus.
kitorang je naek flight sebab nak sambung lagi satu ari berjalan..
 babai Langkawi. see you in my hunymoooooon pulak. hehehe...
so,save the hunymoon suite for me k?? 
hahaha..
gatai!


sekian cerita hunymoon holiday aku. oh, banyak nya pic berjoli tak upload rupanya. sume gara2 lappy rosak haritu. ok la geng! so sape2 yang tak penah pegi Langkawi tu pegi la bila2 nanti ya?? memang besh!!!

take care! Adios!

No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE