Saturday, December 25, 2010

ehem2...
sweet tak??
ini surat cinta saya buat untuk bakal suami saya iaitu
hencik lebah.

jenuh karang ayat kat dalam kad tu tau
aku buat time nite shif minggu lepas.
pastu tahu pulak malu nak bagi kat hencik lebah
sebab tajuk besar nye cam over pulak kan?
eh, bila masanya korang plan nak kawen ni??
pandai2 je tulis untuk bakal suami
eh,sukahati aku la kan??
dah tentu2 dia bakal suami aku.
insyaallah...

tapi ko tahu jela aku ni.
malu kejap je.
pastu time bagi,muka selamba badak macam la tak penah kentut depan dia
huahuahua~
tapi dia suka tau!
emmm..
nak senyum puas2!

^_^

4 comments:

I.s.h.u.r.a.I said...

ambOi-ambOi..
nicE!!
=)

myra anne said...

hehehe..thanx!

Mia Deanna Sali said...

wahhhhhhhhh...
haaaaaaa baek ko ckp ape rahsia ko sbnrnye..

myra anne said...

haha..xde pape la yang...bg kad je.bese la tu kte bg kad kt dia..rahsia pe nye?

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE