Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 27, 2010

Selamat Pagi Malaysia!

Wah~
before pape,aku nak ucapkan tahniah kat pasukan Malaysia sebab malam tadi menang 3-0
ini sume adalah berkat hencik lebah saya dan geng2 nya yang menyokong secara fanatik kat stadium bukit jalil tu ha..eh??tetibe je kaw ni kan?? tak pasal2 pulak sebab hencik lebah kau!
hehehehehhe...

oh,tadi time balik keje tetibe teringat satu kenangan ni.
terus tersengih sorang2.nasib takde orang kat situ.
kalo tak,mesti aku dah kene tangkap and skang takde kat sini.
mungkin dah sampai Tanjung Rambutan by now.
huahuahua...

bukan apa...malam tadi aku night shift.
aku teringat pulak first time aku buat night shift masa aku posting Sem 5 kat 
Hospital Pontian. masa tu assignment aku kat ER. so best lah. boleh relax2.
tu bukan sebab aku tersenyum2 tadi.
tapi sebab hencik lebah aku risau yang amat kat aku ni ha sebab first time keje malam.
sampai dia takmo tido. siap temankan aku SMS.
konon2 je tu...
dalam pukul dua lebih tu dia dah padam. hehehehe..
comel je dia! nak teman sampai pagi konon!
last2 dia tertido gak...hehe.. mekaceh awak!
sudi jugak nak teman budak comot ni ha...

balik keje malam tu lepas mandi apa sume aku tido tak hengat dunia.
bangun makan tengahari.
pastu tido balik sampai Asar.
lepas Asar tido balik sampai la lepas magrib.
gila aku tido kan???hehehehehe...
bajet takut malam nanti tertido lagi time keje.
sumpah aku tak tido sampai pagi time keje tu.
hahaha...

tula pengalaman keje malam aku yang pertama.
yang sweet sebab dia sudi nak teman aku.
tapi skang????
hurmmm..takde makna dia nak teman. tido lagi best katanya.
hahaha...tak kesah la der~
asal lu bahagia.
mmmuuaaahhhh!!! ^_^

nak tido dulu..tataa~

wa sangat sayang lu la der~

No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE