Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 1, 2010

Oh,macam2 je...

morning geng! saat menaip entry ni mata aku dah pun kuyu cam orang ada masalah Ptosis. (kalo tak tahu apa itu Ptosis sila guna khidmat hencik google)tak tahan woo! bese la dah 3 malam jadi kupu-kupu malam.ecececeehhh..ayat nak power je kan? bukan aku merayap malam2 la. aku keje ko tahu tak?? keje carik nafkah untuk anak2,laki aku kat umah tu ha. hikhikhik...


macam bese..makin dekat aku nak balik Sungai Buloh, makin la aku homesick bagai kan. macam hape je.. Sungai Buloh tu setengah jam je pon dari Puchong ni ha.. heheheh.. 




err,, rindu Aina Zahra jugak. rindu nak dengar dia jerit2 bila aku usik2 dia. rindu tengok dia geli2 bila memet and memot menggesel2 kat dia. rindu nak snap2 pic dia.. oh, budak kecik!!! lama tak jumpa kau laaahh!!! meh sini nak peluk tium budak comel ni nanti! 



oh!! angan2 mahu ke beach mungkin akan tercapai ya jumaat ni. takmo habaq dulu la nak pegi mana.kang tak surprise pulak kan?? huhu.. tapi tempat ni memang tempat fevret aku. ingat nanti hunymoon nak pegi sini jek. pegi banyak kali pon takpe. setakat ni baru 3x la aku pegi termasuk akan datang ni.
err...macam dah terbocor rahsia tak aku nak pegi mana?? huhh... abaikan jela.hahaha..plan nak ke PD bersama gula-gula hati aku Cik Nana tak menjadi gara2 Cik Ima yang baru bertukar bidang F&B tak dapat cuti. hehe..nest time ya Ima?? no excuse2 before ko kawen ni ha! so aku pon tukar plan la ikot ayah aku pergi Langkawi pulak. yeay!!! shopping!!!!!!!! hohoho<--mentang2 dah nak Krismas ko gelak macam Santa pulak ye.

ok geng!! mahu tidor. malam ni last night. hoyeh~
salam...

No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE