Wednesday, December 1, 2010

YAKIN BOLEH!!!!



Ini apa yang terjadi bila aku bosan. try and error. petua untuk kekal menawan. *walaupon la korang tak cantik sangat cam HANA TAJIMA SIMPSON.* ialah YAKIN. ko sarung apa pun, yang penting ko YAKIN yang ko adalah SANTEK. hey! Tuhan tak suka tau kalo korang rendah2 diri. Dia dah cipta korang sesempurna kamu. jadik sila bersyukur. dalam kes aku, biar gemok, biar chubby.. asal YAKIN bergaya dan SANTEK walaupun perasan sendiri je. hahahahah..


*tak payah ada sesape nak komen aku perasan ke hape ya?? aku sepuk ko karang! dah tentu2 ada aku tulis tu perasan sendiri. haish!

3 comments:

f4sh10n c0LL3ct10n said...

olooh.. cik myra.. mne gemok.. bulat jew.., tpi tetap cumil
hik3..

HonEyBuNNy said...

cantik...ada gaya...

myra anne said...

hehehehe..thanx korang!!! kte mmg booolat.xtau nk kate pe dah. selera besar! hahahhaha..<--tgk gelak pon nk besar..

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE