Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 29, 2010

sepanjang tahun 2010

Hey korang! kabare?? huhu..warasss~ ha korang pe cerita harini?? dah hujung2 tahun ni.wah! tak percaya ya?? dah nak masuk tahun baru. makin tua lah aku. eee..tak suka! tak suka! hahaa..korang nak tahu tak masa umor aku turn to 20 boleh pulak aku sedih sorang2 kan sebab umor lepas ni dah takde belas2. kene sebut puluh2 pulak. ngek kan aku?? huahuahua...

harini nak cite pasal apa yang jadi sepanjang tahun ni. aku ni bukan la ingat sangat apa yang jadi kadang2 sebab aku ni azali pelupa dari dolu2. kadang2 tu bila sesape nak rewind balik cerita2 lama kat aku jenuh je..sumpah aku tak hengat. tapi kalo pasal hencik lebah takde satu pon aku missed out. heheheh...

cerita paling manis tahun ni..emmm.. apa dia ek?? tengok2 aku dah lupa. hahaha...oh! ha, dah ingat. masa dapat bunga surprise dari hencik lebah saya before raya haritu. tu paling sweet oh aku rasa. bukan selalu dia nak buat surprise tau! seingat aku time mula2 couple dulu je dia selalu buat surprise. bila dah basi camni dia buat bodoh je. huahuahua..ade aku kesah?? biasa ar tuh.. oh time besday aku pon sweet jugak. dia bawak pegi Genting and kitorang makan kek dalam kereta. huhu..

ni time besday.
ni pulak time dia bagi bunga.

heee~ sweet!!! pastu kalo ngan family pulak banyak je yang bes. contoh time pegi holiday kat Langkawi tula. pastu baru2 ni kitorang pegi jogging kat Kota Damansara. aku ajar ibu ngan ayah buat chicken dance. sweet oh dorang buat. terkekek2 kitorang adek bradek tengok ibu ayah buat. hahahah...tapi takde pic pulak nak tayang kat sini. iya lah, pikir logik takkan aku nak bawak camera pegi jogging kan? ngeng!!!

tahun 2010 ni jugak macam2 benda sedih jadi kat kitorang, kat aku... paling menyakitkan bila ada orang backstab aku. gila2 sakit oh! aku bukan pendendam tau! tapi perangai aku ni, kalo aku dah tak suka ngan satu2 benda tu or seseorang tu.. dengar orang sebut nama dia pon aku tak sudi. apa lagi dengar suara dia or pandang muka dia. nak bercakap lagi pulak kan. aku bukan jenis pandai pura2. aku tak suka aku cakap aku tak suka. sebab nya aku tak nak hati aku sendiri sakit bila teringat benda2 ni kan..sangat sakit! dalam banyak2 benda ni la yang paling menyakitkan hati aku. bukan untuk tahun 2010 ni je. tapi sepanjang hidup aku yang dah 22tahun ni.. yang ini..paling sakit! oohhh~ 

ok la geng! baju nak lipat melambak2 ni. aku stop sini dulu. next entry nak publish pic2 yang aku tak penah publish lagi kat blog aku ni.. tunggu yea?? mmuuaaaahhhh!!!



2 comments:

Lovely Bella said...

huhuh thn 2010 aku rs paling mencabar kot dlm hidup aku.. waaaa.. tp sume tuh bt aku lebih matang.. hehehe

Myra Anne said...

tau xpe..same la..mcm2 bnda pahit jadi tahun ni..nasib kental. huhu

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE