Saturday, January 1, 2011

Kawan saya cakap. 
saya sesuai dah jadi mummy.
bukan mummy yang mumia tu.
ni mummy = bonda.

saya selalu paham perasaan kawan saya yang dah ada anak sorang.
dia cakap saya ni keibuan.
paham je kalo dia cerita pasal anak.
saya nak anak!!
ngengggg!!!!

saya jaga anak orang macam anak saya dah.
umi Aina Zahra pon cakap saya manjakan sangat anak dia.
selalu kalo saya kat umah,saya siapkan Aina Zahra cantik2 dulu.
baru saya pegi mandi.

arrggghhh!!!
macam mana ni??
saya pon teringin nak anak.
tapi kawen pon belum.
perancangan pon takde lagi. 
mana nak datang anak pulak kan??
haiyaaaa~

hencik lebah, saya suka nama ni la..

Farha Najihah

Cempaka Nur Alia

Adam Harris

Darisa Quzandrea

oh,banyak nye nama baby gurl kita??
saya nak sorang je baby gurl.
nak tiga boboy.
sebab saya nak boboy yang tiga tu mampu jaga gegurl yang sorang.
oh, sweet!!!
=)

No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE