Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 9, 2011

Mari Kita Berpesta!!!

hoyeh2!!! mari kita berpesta. mari kita sembur2 air. mari kita mandi buih... stop it! kalo ko nak kena pelangkung dengan ayah aku sila lah buat. heheheh... bukan lah! ni saje nak show pic time New Year aritu. ayah bawak pegi Dataran. datang pon 5 minit lagi nak jam 12. so lepas je bunga api habis, kitorang snap2 pic kejap then terus balik. cis! tak dapat aku jumpa Amy Search yang buat show malam tu. grrrr~

aku sangat2 senang hati bila tengok bunga api ko tau?? takpelah. hencik lebah cakap kalo dah kawen nanti dia pulak bawak aku pegi tengok bunga api. heee~ suka!
ok banyak gila gambar gegar. aku pon tak paham nape. hehehehehe...sila lah enjoy saja. =)

my cuwitheart!!
pelik je muka aku time ni kan.



haish! ni pon gegar lagi. =(


kesayangan saya!

tu ajelah pic nak tayang pon..hehehehe..x kose aku nak tayang banyak2.sebab banyak sangat pic yang di tangkap oleh Muhammad Ali orang parkinson. muahahahaha... ok lah. tataaaa~

*malam ni tido dengan gula-gula kapas saya Cik Nana. suka~  ^_^

2 comments:

NANA SALI said...

sy pon bahagia dpt tido dgn awk..
lame kte xtdo sesama la..

Myra Anne said...

tula pasal..hehe~

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE