Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 10, 2011

Selamat Jalan Juliet!

Selamat Jalan Juliet.
Berpisahlah sudah aku ngan akak baik tersayang si Kak Ruby.
bersamaan dengan 9january2011 dia telah berangkat ke Tabuk untuk bekerja carik rezeki kat sana.
ok,cuba carik mana satu Juliet saya??
kalo jumpa,aku bagi hadiah perfume Roxy aku tu ha..
hikhikhik...
ok,aku bagi 2nd chance. ha, mana satu??
makcik tu??? demmm~
korang memang tak pandai meneka.
selamat perfume aku. hahahaha....<--gelak jahat!
jawapannya....ini dia!!!
Kak Ruby my gula-gula hati. 
=P
Kak Ruby,aku and my gula-gula kapas, Cik Nana
bajet macam kanak2 riang walaupon masing2 dah tua bangka.
Kak Ruby lagi la bangka dari kitorang. hehehehe...
walaupon aku baru kenal dua orang kat belakang Kak Ruby tu,
tapi bila tangkap pic terus peluk2, pegang2 tangan.
gitula pompuan~
=)
It's the time.
=(
Boarding pass.
KL to Jeddah.
Jeddah to Tabuk.

mereka tiga beradik.
Ana,Kak Ruby and Ilah.
Lipat2 duit bentuk hati.
saya hadiahkan kat awak.
^_^
time ni Kak Ruby pesan:
"Nad jangan lupa kat akak tau!"
"Akak sayang kat Nad"
"Jaga diri baik2"
mampu air mata ko tak berderu macam air Sungai Sedim kat Kedah tu??
last kiss from her.
babai akak!!!
i will mish u!
kita kawen nanti akak kena balik k??

aku cerita kat hencik lebah yang Kak Ruby dah pegi. nanges2 aku. hencik lebah cakap biarlah dia pegi... dia ada life dia. yela, memang betul apa hencik lebah cakap. tapi aku rasa sunyi oh!!! sebab aku duduk kat Puchong ni memang tak ramai kawan. korang paham kan? life masa student tak sama macam life bila dah bekerja. bila dah keje, korang tak sempat nak kenal kawan korang tu betul2 sebab hanya jumpa time keje je.
kalo time belaja dulu, pegi kelas sama, pegi makan sama, pegi kedai sama, pegi beli eskrem sama2, ngintai orang sama2, tido pon kalo boleh berkepit2 kat atas katil. so korang kenal luar dalam kawan ko tu.

sape2 yang tak paham, sila pikir sendiri ya? =)

Salam....


No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE