Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 14, 2011

It's The Girl's Time...

Wahhhhh!!!!! lama sungguh tidak menghupdate ini belog ya? emmm.. nak kata aku busy pon boleh gak. nak kata sebab bodben bangang yang lembap gile sampai aku tak dapat upload pic kat sini pon boleh gak..hee~

pic2 kat bawah ni dah agak pekasam. tapi sebab aku jarang update cerita pasal si adek beradek jadi aku nak hupdate gak harini. hehehe... ini masa 3 Feb lepas. Cik Puan Syikin jemput aku kat Puchong untuk hang out bersama si adek kesayangan Yana. kitorang pegi Ikano, IKEA and the curve...
wooo! aku rasa cam crazy bila tengok ini cutie tart. cumel kot stall dia. stall dia ni terletak kat cam jambatan nak pegi Ikano dari The Curve. alaaa.. aku pon tak reti nak explain lebih2. kalo korang biasa pegi The Curve mesti la tau camne nak pegi Ikano kan. ha, kat situ la! hehehehe... *rasa kedai ni cumel sangat sampai lupa nak bayar. lepas dia packing aku terus amek and nak blah.. nasib adek ingatkan suro bayar. ^_^
 sedap and cumel ok!!! aku nye favorite of cos la yang ada strawberry tu! =)
 cumel kan? kan??
aku rasa macam cornetto pulak tart cumel ni. hee~
bersama Cik Puan Syikin.
on the way ke IKEA.
kalo masuk IKEA tak sah kalo tak berangan kan?muahahaha...dalam kepala hotak dah plan nanti kat living room umah aku nak letak sofa cam gini, kat master bedroom nak letak katil cam gitu, nanti karpet nak bulu2 camtu.. wardrobe nak yang ini! dapur?? ok2, kabinet english style ya? nak ade yang island kitchen tu. ok, stop it!! =_=
Cik Puan Syikin masih kekal dengan tudung bawal dia. tapi aku dah berjaya hasut sikit2 suro dia pakai shawl supaya rasa lebih stylo walaupon tak sangat. =P tapi bila dah berjaya hasut sikit2, shawl aku pulak dia rembat. heheheheh...
si adek. Yana... memang dah berjaya hasut dia pakai shawl. siap bagi tutorial kat dia lagi. tapi bila dah berjaya hasut, asal keluar sama je dia pulak hasut aku suro belanja dia shawl satu. ngenggg!! oh, nak bagitau... ini 1st time dia makan Nandos katenye... takpe, tak payah rendah diri. semua orang ada saat2 1st time kan? =P
si tuan punya belog. ada yang tak kenal2 lagi ke???
ok2, ini dia lagi. kena angkat kening tinggi sikit sebelah kiri bagi nampak mata sama simetri. sebab sejak sakit mata, mata kiri dia cam cacat sikit, kecik sebelah... bengkak lambat surut. hikhikhik...
bersama Cik Puan Syikin lagi. orang kadang2 cakap..
"eh, macam kembar laa!!!"
"eh,suara korang ni sama. seram ah!" 
"eh, tak sama langsung pon???"
"mana satu kakak ni??"

ok,soalan yang last skali tu memang aku rasa macam nak tampar. =)

 aku beli benda alah tu kat IKEA.
alaa..yang tempat gantung2 baju kena pasang sendiri tu. berat ko tau tak benda ni??
aku bawak la dari IKEA ke The Curve nak sambung jalan2.
tapi terjumpa ex-schoolmate aku kat FOS the curve dia cakap aku bawak set pancing pulak.
=_=
 camwhore dalam toilet sementara tungu Cik Puan Syikin.
ye, ye...
aku tau aku gemok dari akak aku!
tak payah remind me k?

sekian la sudah cerita suka suki si Siblings yang together2 hang out tanpa si lelaki2 dalam family. best jugak oh! merasa aku Cik Puan Syikin belanja makan Nandos. jarang2 merasa dia belanja makan sebab dia busy ngan keje dia and outdoor activity dia.. ok.

tataaaa~

No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE