Sunday, February 6, 2011

Surat Cinta untuk Bakal Suami

InsyaAllah...
sampai saya tutup mata cinta saya kat awak masih dalam jiwa.takkan pergi mana-mana sebab cinta
saya kat awakcinta setulus hati. kalau sampai satu hari nanti awak tak perlukan 
saya lagi dalam hidup awak, biar saya sendiri yang pergi.
mungkin luka tu nanti tak sedalam mana
sebab saya lepaskan awak supaya awak lebih bahagia
bukan awak yang lepaskan saya untuk saya menderita....

saya....
cinta awak sampai mati.

Love..
Pooh.

For...
hencik lebah..

^_^

11 comments:

Enol said...

Ni hencik lebah tulis sndr ke Pooh yg tulis?hehehe..

Nama Saya Adi said...

sedih nye...
;(

nuraitul said...

nape sedih2 nie..??

myra anne said...

enol: la kata pon surat cinta utk bakal suami. mst la pooh yg tulis.hehe

adi: np sedih?=)

myra anne said...

nuraitul: laa..mn de sedih..tu ikut luahan hati je. xde touching2 ngan dia pn..hehehe

nuraitul said...

bkn sedih ek..??slh pham la nie..tue tgk kt baris 4 ngan 5 tue cm pasrah je..ingat kan ngah gaduh2 manje td..hehehe..klu xsedih..tarik balik la soalan td..

myra anne said...

hahaha..emm..kte kn xtau ms depan cane.. tu la ckp camtu...

MIZZ SUE said...

boleh2..aje

:: noremy bte rahmat :: said...

folo & BW..

mehla jenguk belog ai..

salam kenal!(^_^)


p/s:sweetnyer surat cinta...

myra anne said...

sue: =) thanx!

noremy: dah jenguk akak~

liyana said...

bestnyer..sungguh terharu..huhuh

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE