Tuesday, April 5, 2011

I Fall in Love With You, bebeh!

Salam.

Selalu kan, tengok je sesetengah orang guna camera Lomo tu. kadang2 jeles tahap gaban sebab tengok pic2 dorang "Ouh! Awesome nyaa!!!!"  dia punye efek cantik2. suka ah!!!

Lepas tu masa jejalan dengan Awin kat Sunway Pyramid terjumpa satu kedai Lomo ni kat dalam Asian Avenue tu. terus macam jakun tengok pic2 dia yang cun gila tu. Oh lebahku!!! i really want the Lomo camera lah!
kenapa DSLR takde comel camni huh???

Selalu kan dekat2 besday aku hencik lebah tanya nak apa. kali ni takde pulak. nak ngendeng ngan dia nak mintak benda ni. hohohoooo~ tengok keji gila aku gelak kan bab2 nak menghabiskan duit hencik lebah ni. tengah susun ayat nak pikat hencik lebah ni. besday bulan depan je ni. misi harus plan betol2. barulah boleh mission accomplish. kahkahkah..

"Sayang2...mau Lomo camera lah! boleh or takpe?"  wakakakakakakaaaaa....

"Kalo takmo bagi ini Lomo camera jom kita pegi Poh Kong beli cincin!" 

hahahaahahhhhhhhh...

Bye!

5 comments:

Anonymous said...

lawa kemra nie.....pa lgi bli ah dek, pling2 k0man 1 pun ckup la,i bole jdi model...hehhehe

myra anne said...

hehehe...bole je kak.in progress..

iLah D'Ros said...

nak jg nad...ktne ni....pink kaler...huhuhu...

linda ismail said...

gewam lah plak kan nengok camera niyh. cunnn ahhhh :)
hehehehe :D

myra anne said...

ilah: comel kn?? huhuhu...
linda: mmg cun!!!

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE