Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 24, 2011

Inner itu saya punya!!

Salam.

Aku di tag oleh Cik Fae pasal contest Inner itu saya punya yang dianjurkan Mrs.VIP. ecececehh..ayat nak skema jek. hahahh..so aku beranikan diri pertaruhkan gambar yang jadi header aku ni untuk contest ni.
Antara syarat contest ni aku kena bagi reason kenapa aku patut menang contest ni. ermm..sebabnya ialah....emm... (eceh,malu2 pulak!) sebab boleh tambah koleksi inner yang tak berapa nak banyak sangat tu. lagipon aku rasa meby muka aku akan jadi cantik berseri2 bila pakai inner yang Mrs.VIP nak bagi ni. ahahahhh... tu ajela kot sebabnya. aku memang suka pakai inner. tapi sekarang sejak geng nak berjalan ke Jalan TAR dah terbang ke Saudi, dah tak best nak pegi borong inner kat sana sorang2. masuk contest ni dapat jugak inner baru ye tak??itu pon kalo menang. eheee~

oklah. thanx Mrs.VIP buat contest macam ni!

Dua orang yang aku nak tag:
Cik Nana
Awin

XOXO

Bye!

psstt!!!yang tak pakai tudung pon boleh join contest ni. kalo dah menang tu, korang bagi la kat aku. hahahhhh

2 comments:

mrs chenta said...

gudluck sweety =) thanks join! salam kenal ^^,

Myra Anne said...

thanx mrs chenta..=)

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE