Tuesday, April 26, 2011

Kenapa asal Maid je, kita panggil dia Bibik?

Salam.

Entry kali ni pendek je. nak ulang tayang chit chat aku ngan sorang patient aku ni ha. saja borak masa aku tengah bagi ubat tru IV kat dia. nak bagi bolus tu lama weh.. takkan aku nak diam je. dah macam orang bodoh pulak rasanya.

Aku: Kakak, malam nanti siapa jaga? mummy ke?


Kakak: tak lah..Mak Na...


Aku: Mak Na tu siapa?? 


Kakak: Mak Na tu adik mummy..


Aku: ooh...kat rumah pun Mak Na jaga ke??


Kakak: tak.. kat rumah Kak Yus yang jaga..


Aku: Kak Yus tu siapa pulak?? BIBIK eh?? <--banyak tanya kan misi ni. hehehhh


Kakak: taklah..dia MAID..

Okeh fine. terus diam.

5 comments:

Anonymous said...

hahaha..pe beza bibik n maid tu..

aleeyaqaisara said...

hahah..bibik tuh tok org negare seblah jep la..wee..

Myra Anne said...

anon: tu ah psl..nk gak speaking kn budak tu. hahhah

aleeya: hahaha..org cni pn pgil bibik kan...

Khadija Sakaria said...

HAHA. budak sekarang :)

Myra Anne said...

tau xpe! =)

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE