Tuesday, April 19, 2011

Rupanya aku keturunan diraja. terus jatuh gering!

Salam.

Hye! takde idea nak update. sedang gering ni. eh2?? bila masa ko jadik anak raja gopal nih? hee.. tipu2! toksah percaya sangat dengan tajuk besar gedabak kat atas tu. semalam start bangun dari tido petang tu dah start flu. tapi tak teruk sangat. sekali bila malam, masuk aje keje, dah la buzy macam disaster! keje dua orang. ha, amek la ko! terkejar2 sana sini. masuk bilik patient, sejuk kemain. haish dorang ni! dah macam kat kutub utara.

Punyalah aku tahan nak bersin. korang tau kan rupa nak tahan bersin tu hodoh yang amat?? haa, ce bayangkan muka aku. ok, sudah2!! toksah nak over2 pulak. balik aje keje pagi tadi dah tentu la nak tido kan. ngantuk yang amat. malam tadi busy. sekali badan sejuk2 demam pulak.. terus makan Panadol and Piriton langsung nyenyak sampai pukol 2 petang. bahagia. =)

Sekarang sakit kepala denyut2. tekak sakit. seksanya!


Boleh ke nak buat macam kat gambar tu?? =)

Bye!

psssttt!! sekarang musim staff kena Tonsilitis. ramai pulak MC. =(

2 comments:

cik Dil said...

ceyyy..terkenaa lagii..+_+

Myra Anne said...

hahahaha...

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE