Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 30, 2011

Day 5: 10 wishes!!!

As Salam.

Heee..tak siap2 lagi games 10 Things aku kan?? kebelakangan ni mood berblogging, mood berfacebook-ing aku terbang melayang2. selalu on je lappy. tapi tak buat pape, tido tergolek. hehehe.. biasa ah. bilik aku ni kan style ala jepun. tilam je.. takde katil. =) Ok, jom la kita cerita pasal 10 wishes aku.

1) di sebabkan ayah, ibu and Cik Puan Syikin dah merasa pergi ke Mekah, aku pun mesti la ada cita2 nak pergi. impian nak pergi dengan husband. =)

2) nak pergi Bandung or Bali. nak tengok tempat orang. hencik lebah, jom honeymoon sana!!! =P

3) nak kawen!!!! sape taknak kawen oiii~

4) disebabkan aku dalam usaha untuk mendapatkan sebijik rumah, so aku wish supaya dapatlah aku men-deco rumah tu macam yang aku nak. simple and tidy =)

5) aku takde kereta.. so mesti la dalam wishlist ada niat nak own a car kan?? tak kisah la kereta pape pon.. yang penting boleh bergerak and aku mampu nak bayar tiap2 bulan. Lancer pon ok gak. hahahahhh..

6) aku suka sangat photography. kalau boleh nak belajar sampai jadi pro. nanti boleh carik makan ngan gambar2 pulak. hehe..

7) kalau ada rumah sendiri, nak buat satu mini library untuk novel2 aku yang melambak2 takde tempat nak letak tu. lepas tu boleh la beli novel banyak2 lagi. =)

8) dah cerita pasal kawen tadi, mesti la nak anak kan?? hermm.. aku nak 4 orang anak. tiga hero, sorang princess. dalam family aku lelaki ada dua je. so aku nak anak hero ramai sikit.

9) nak hidup dengan hencik lebah sampai nyawa di cabut. "Tuhan, ambil apa saja kecuali dia." eh2..Nur Kasih la pulak. =) siyes!!! aku touching time Adam cakap camtu oh!

10) dapat berbakti kat orang tua aku, kat atok and nenek aku, kat bakal mak and bapak mertua aku, kat husband aku sebelum aku tutup mata kat dunia ni..berbakti kat mereka2 ni, punya la besar pahala yang kau akan dapat. =)

Sekian pasal 10 Wishes!!! 

Tataaa..

p/s: next - 10 items you can't live without.

1 comment:

syakirahmn said...

wish pertama tu mmg patut yg pertama dilaksanakan dari yg lain2. sebab berbaloi baloi menggunakan rezeki duit yang kta ada tu ntok beribadah. besttt sgt44 g sana.

;)

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE