Friday, September 9, 2011

Harini aku buat kawan aku rasa sebak. +_+

As Salam..

Aku ada kawan baik. nama dia Mimi Farhana. aku kawan dengan dia dari sekolah rendah lagi. tak ingat macam mana boleh rapat tapi sedar2 sampai umur 23 kitorang masih rapat lagi. =)

Dia selalu mengadu masalah dia ngan hencik boyfren kat aku. masalahnya cuma dia yang suka pikir bukan2 sebab dulu hubungan dorang bermasalah sikit. aku selalu suruh dia bersabar sebab bersabar tu sangat lah indah..mungkin kesannya tak nampak sekarang. tapi masa2 depan kita tak tahu kan? ikot kan pengalaman bercinta aku selama ni, takpe bersabar dengan orang yang kita sayang. tak rugi pape pon. trust me! korang tolong doakan hubungan dia dengan hencik boyfren dia kekal sampai ke jinjang pelamin ya?

aku sayang kawan baik aku ni. tapi hari ni aku dah buat dia rasa sebak dengan aku. sebab aku bagitahu dia..

"ko tahu,kalau sampai masa ajal datang nanti,biar la hencik lebah yang pegi dulu sebab kita taknak kalau kita pegi dulu nanti takde orang nak jaga dia. nanti dia sunyi...lepas dia pegi, kita akan ikot..."

dia cakap,

"ko memang sayang hencik lebah sangat2,kan Nad? dia so lucky taw!!"

Alhamdulillah...aku pon beruntung sebab Tuhan buat aku jatuh cinta pandang pertama pada orang yang betul.

Senyum.

Tataaa..

p/s: oh,aku masih cakap "kita-ko" or "kita-awak" dengan kawan2. rasa chomel sikit. heee..

2 comments:

fae jamal said...

sabar separuh dari iman..;D
memang kena sabar selalu..;)

Myra Anne said...

yup..tol tu fae.=)

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE