Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 6, 2011

Rezeki makan melimpah ruah! =)

As Salam.

Hye there! just nak bagi tahu, currently i am deactivating my FB. nak bawak diri sekejap bole? kepada kawan2 yang tertanya2 pasal FB aku tu, jangan risau. sampai masa aku activate balik k?=)

Arini takde nak update pape pon. kejap lagi nak masuk keje petang. tengah berpikir2 ni untuk berhijrah ke tempat lain. bosan pulak rasanya keje kat sini yek. ahahahhh.. tapi perancangan masa depan nak tuka tempat keje bila dah kawen. lambat beno kawennya. kena pindah keje dulu kot. hehee..

oh, minggu ni rezeki makan aku amat murah. keluar dengan hencik photographer Faireezal Effendi Glizzy tu dia belanja tengok wayang and makan. semuanya gara2 plan kitorang yang konon2 nak pegi The Curve tapi tak jadi sebab hujan. last2 dia suro aku drive pegi Wangsa Walk. aku ni dah la buta jalan. punya la aku tersesat berpusing2 kat Wangsa Maju tu. tu yang siap ugut dia "U better belanja I makan. I kalau lapar memang makan orang tau!!!"  hahahhaha....

lepas tu balik pegi jumpa bestie pulak, Cik Mimi. amek dia kat opis kat Damansara Damai tu. then pegi The Curve beli barang untuk handmade kad lagi. pastu masa pegi makan kat Murni Desa Aman dia belanja aku pulak. Alhamdulillah... dah lepas ngidam aku nak makan nasi goreng ayam pandan. ngadu kat hencik lebah nak makan itu ini lambat sikit ye baru dapat. kalo ngandung sempat terberanak dah aku. sebabnya dia tengah busy gila skang ni banyak projek. heee..=D balik rumah je aku terus pengsan. badan panas, kepala migrain tak hengat. letak kepala terus lena.

semalam Cik Mimi datang umah aku kat Sungai Buloh. kitorang pegi supper lak makan Char Kuey Teow. dia belanja lagi. yeayyy!!! hikhikhik.. pagi tadi pegi dating dengan ayah berdua. breakfast kat kedai area umah aku tu. sampai2 je jumpa makcik kesayangan Ucu dengan laki dia Ucu Zul tengah breakfast jugak. aku bantai roti canai sampai dua keping sebab roti canai kedai tu memang terbaek! sekali masa nak bayar Ucu Zul belanja pulak. haishh!! rugi tak makan nasi lemak skali. hahahahaah...

rezeki makan melimpah ruah minggu ni. Alhamdulillah...arini sape pulak nak belanja aku. lai.lai.. hahahah..

Tataa..

4 comments:

wanyf said...

agk2 free meh la dtg phg lak..bley blnje p gmbg water park..asek mkn je kn..hee.. :)

Myra Anne said...

aleeya: siyes nak belanja? huhuhu

AwinLaLaLa said...

myra i mishiuuuu!!
wahh beshhnyaa!!!! hehehee..
biler nak dtg kilang bbraun tu syg?

Myra Anne said...

awin: mish u sgt!! dah xcited nak g penang tp kne postponed sbb org kt bbraun yg uruskan psl tu dh resign.. =( nak gak g png!!! nak jalan2 release tensen!

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE