Tuesday, November 29, 2011

Itulah Saat Aku Paling Cintakan Kau 1

Bila aku sesat jalan.
Aku call, kau cakap ayat kerek. "nak saya buat apa? cari la exit mana-mana"
Sambil nangis-nangis cari jalan pulang sendiri.
Tiba-tiba kau BBM.
Bebel-bebel. "apa awak ni. reti keluar tak reti balik!"
Hahahahaaa.. bongek betul kau ni.  tak tahu lagi makwe kau macam mana?
Buta jalan. itu aku lah tu....
Baru kau sibuk cakap ikot jalan ni, ikot jalan tu.
Nampak sangat kau risau.
Yang kau nak kerek2 kenapa?

Kau memang risau.
Sebab bila aku call kau terus jawab.
Selalu tak macam tu.

Dan kalau kau nak tahu...
Tiap kali kau buat kerek
Tiap kali kau bebel-bebel sebab aku lost
Tiap kali lepas bebel kau terus tanya "Awak kat mana sekarang?"

Itulah saat aku paling cintakan kau.

=)

sumber: Google

No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE