Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 14, 2011

Terima Kasih Awak.

Terima kasih awak..

Sebab senyum dekat saya tujuh tahun lepas.
Sebab sudi jadi kawan saya gaduh tumbuk-tumbuk perut.
Sebab selalu bising bila saya sesat jalan.
Sebab selalu buli saya bila dating.

Sebab selalu tiupkan mata saya bila masuk habuk.
Sebab selalu tampalkan plaster kat kaki saya bila melecet pakai heels.
Sebab selalu gelak bila saya cakap saya kuat.
Sebab selalu bawak saya pegi klinik bila sakit.

Sebab selalu bawak saya pegi makan sedap.
Sebab selalu koyak-koyakkan ayam saya bila makan pakai sudu.
Sebab selalu teman saya makan.
Sebab jadikan saya gemuk camni.

Sebab ada percaya untuk saya.
Sebab biarkan saya bebas teroka hidup sendiri.
Sebab biarkan saya berdikari.
Sebab tak penah manjakan saya.

Sebab lap kan air mata saya.
Sebab pegang tangan saya untuk bagi semangat.
Sebab cakap "terima kasih sebab masih sabar"
Sebab ada dengan saya bila diperlukan.

Dan terima kasih..

Sebab masih di sisi saya sampai sekarang.

Love,
Myra Anne.

No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE