Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 17, 2012

1st day @ Bandung

As Salam.

Malas cakap banyak. Jom layan gambar. =)

Hye, Bandung! =)

gambar wajib semua orang yang naik Air Asia.
*tak paham*

masa tunggu nak masuk kastam. sangat lama okeh kena beratur.
ada dekat sejam jugak. +_+

Dari airport kitorang amek taxi pergi Marciella Hotel.
hotel ni atas sikit dari Jalan Sukajadi.
hotel ni macam hotel bajet jugak. tapi sangat nice and clean.

Lepas mandi masing2 kelaparan. kitorang jalan kaki je cari kedai makan.
sebab masa ni ayah tak sampai lagi dari KL.
kedai makan ni nampak mewah. takut nak masuk.
takut mahal. tapi realitinya, lebih kurang harga makanan macam kat KL je. =)

tengok la budak debab ni. teruja betol dia tengok menu.
sebabnya ada menu fevret dia. TEMPE. hahaha...

Last2 oder nasi goreng je. kalau nak tahu, nasi goreng kat Bandung memang
semua sedap2 ye. aku pergi kedai mana2 pon rasa sedap je.
pastu paling best, orange juice kat sana bukan pakai limau sunquick.
tapi pakai limau mandarin. TERBAEK wokkk..

Lepas kenyang, balik bilik terus tergolek masing2. hinggakan ibu and ayah sampai hotel dari airport pon aku tak sedar. aku ngan hencik lebah masing2 sakit kepala sebab pressure naik flight. hee.. kemain awal aku tido. sangat pelik kalau kat KL aku buat perangai cenggitu. ini tak..selagi tak tengah malam selagi tu mata segar. huhuhu...

Ok la geng. Nanti sambung lagi cerita hari kedua. 
Aku nak pergi masak spaghetti. LAPOR!!!

Bye!




5 comments:

fae jamal said...

wuarghh! bestnya dia pergi Bandung! :D

Myra Anne said...

fae: mmg bes g sana. shopping plg bes!!!!

Anonymous said...

boleh saya nk mintak no fon hotel marciella tu tak?..

Myra Anne said...

anon: i lost the card. but maybe u can contact this travel agent.

rizky travel
Komplek GBA II Blok F 2 No.9 Ciganitri Provinsi Jawa Barat Indonesia
Jl.Ferary
Bandung.40287
Telp . +6285221999719
+6281221206454
Pin BBM : 2291B94D

Anonymous said...

salam myra anne :)

nak ty, dr airport ke hotel marceilla brapa eh taxi caj?

emel kt saya aci? meezahr@gmail.com

TQ ;)

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE