Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 24, 2012

Dating dengan Zizan Raja Lawak

Assalamualaikum.

Minggu ketiga Maharaja Lawak Mega aritu aku sempat la pergi tengok live kat Dewan MBSA tu. jadi boleh la jumpa Zizan, dating-dating, borak-borak. rindu kat dia. heee...



dah lepas rindu. ^_^

Nampak tak auta sangat aku nih. hahahahh.. aku pergi pon sebab temankan cousin aku si Edah buat assignment dia pasal MLM. bila peluang datang aku pon kaut jela. 

Edah: Angah nak ikot Dah pi MLM tak?? temankan Dah buat assignment.

Aku: Mahu! Mahu! dalam kepala otak "yeay!dapat jumpa Zizan" *teruja*

Lepas habis MLM aku ikot la dia pergi conference room. dia nak interview Jambu. aku dok berdiri jela kat situ tengok dia buat kerja. tiba-tiba Zizan duduk depan aku. terus dup dap okeh. melting terus. kahkahkah. tapi dia sibuk je ngan henpon dia. aku bior jela. dah nak blah tu baru dia tegur si Edah. cakap dia sakit tekak. baru la aku dapat snap pic ngan dia. =)

Dear Zizan, i tetap sokong u okeh. jatuh bangun u, i akan tetap di sisi. ecewah!!jiwang sangat.hikhik.

P/S: harap Jozan menang tahun ni yek!



2 comments:

Anonymous said...

Jozan always the best, tp Shiro pun not bad jugak sekarang ni :)

Myra Anne said...

rara: yup2. jozan, shiro, jambu pilihan di hatiku. hikhik

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE