Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 10, 2013

Kenapa Omega sangat penting untuk kita??

Assalamualaikum.

Gituuu tajuk aku. kalau dah nurse tu memang cenggitu lah. hehehee... Ok, aku ni adalah manusia paling susah makan supplement sebab tak jumpa yang betul2 bagus dan berkenan di hati. hikhik. berapa kali Puan Mimi promote macam2 dekat aku tapi langsung tak jalan. sampai la dapat nur untuk berubah bila sibuk2 nak kawen ni ha. haruslah jaga badan sendiri, kesihatan si hencik lebah pon harus aku jaga. sekarang, family2 aku sekali aku nak jaga.

Omega tu apa? Omega adalah minyak ikan ye kawan2. Omega 3 adalah asid lemak penting yang mengandungi EPA dan DHA. semua pon tahu dua2 benda ni penting kan. kalau tak, kenapa semua produk susu formula kat luar tu amek berat pasal two things ni. Ia berfungsi dalam perkembangan memori dan menajamkan minda. dah nampak tak penting dia kat situ? =)

Jadi dengan ini aku dah memilih Omega Guard Shaklee (OGS) sebagai supplement tiap2 hari. kenapa aku pilih Omega Guard Shaklee??

1) OGS di ekstrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk : - sardin, mackerel, anchovies, herring

2) satu2 nya Omega yang paling tulen sebab lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega termasuk EPA,DHA dan ALA.

3) OGS melalui proses penyulingan proprietari 3 molekul yg dapat memekatkan asid lemak Omega dan menyingkirkan bahan2 berbahaya macam plumbum, arsenik dan merkuri.

4) sebab ia nya HALAL. =)



Ni aku bagitahu korang apa kelebihan Omega Guard Shaklee:
  • mengelakkan strok, mengawal kencing manis.
  • melicinkan kulit. bagi nampak flawless gitu..=)
  • mengekalkan tahap kolestrol LDL dan trigliserida di tahap normal
  • mencegah pembekuan darah dalam badan
  • mengawal masalah berat badan (meningkatkan hormon Leptine yg mengawal selera makan dan membakar lemak lebih cepat)
  • bagus untuk ibu hamil - support tumbesaran dan perkembangan otak janin
  • bagus untuk ibu yang menyusu bayi - benefit untuk perkembangan otak bayi sebab ada DHA.
  • mengurangkan sakit kepala (memang aku patut pilih OGS.yeayy! )
  • memelihara fungsi sendi
  • membantu menentang lung cancer, breast cancer, colon cancer.
  • meningkatkan kepekaan, daya ingatan dan kecekapan masa bekerja.
  • membaiki masalah eczema
Siapa yang patut makan Omega Gurad Shaklee ni?

Sesiapa yang rasa kelebihan kat atas yang aku bagi tu akan membantu hidup korang jadi lebih sihat, ceria and aktif! =) yelah. siapa taknak anak yang dikandung 9 bulan cepat pandai kan? siapa taknak kalau OGS ni boleh licinkan kulit kan? siapa taknak sendi2 yang sakit sampai susah nak berjalan berkurangan kan? boleh pegi jalan2 kat mall dengan family and yang tersayang. silap2 boleh pegi jogging lagi pagi2 kan.. siapa taknak anak yang tengah bersekolah tu lagi focus bila cikgu mengajar kat depan pastu bila exam dapat top 3 dalam kelas kan? 

Haaa..pikirkan lah kelebihan Omega Guard Shaklee dalam kehidupan korang ye.

Kalau berminat dengan produk ni, boleh la roger2 aku kat email nensa_clarabelle35@yahoo.com or text saja kat no 0196035169 untuk maklumat lanjut. 

Sekian..

**These statements have not been evaluated by the Food and Drugs Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.






No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE