Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 8, 2014

Hantaran, handmade guest book, Chococheeseball.

Assalamualaikum. Tempahan hantaran Aku ni takde la kreatip mana. tapi kalau sedara mara kawen tu senang la jugak kira sebab dorang akan suruh aku buat hantaran and guest book. hehehe..
Kalau guest book memang fully handmade. hinggakan tulisan pon aku tulis je sendiri. takde pon nak print ke ape. Alhamdulillah pernah buat 5 buah guest book so far. semua puas hati. Tak sempat nak ambil order banyak-banyak sebab before ni terikat dengan kerja. Bila free baru bukak order. Tapi sekarang ok je.. boleh runding la kalau nak tempah. tapi make sure 3 bulan awal dari tarikh kenduri tau! =)
Chococheeseball ni memang sesuai dibuat gift or selit kat dulang hantaran. Sepanjang yang aku buat suka-suka ni pernah la dua orang tempah buat letak kat dulang hantaran tunang. hehehe... 1 box 16 biji, RM25. Kalau jual dalam 1 bekas plastik ada 4 biji RM3.50. Min order 20 bekas la.
Benda-benda simple ni boleh jugak kalau korang nak tempah kat aku Tapi untuk hantaran tu aku ambil upah jela. Barang-barang semua kena beli sendiri ye. =) Untuk sebarang tempahan, boleh whatsapp 019 6035169. Tataaa...

No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE