Tuesday, January 6, 2015

Nak awet muda?

Assalamualaikum.

Tajuk kali ni bikin daku excited. Sebab apa? Sebab daku dah jumpa cara nak nampak 25 tahun lebih muda. Eh macam mana tu??? Kalau 25 tahun lagi muda, maksudnya time umur aku 1 tahun ke??? hehehe.. Tidak. Tidak. Tidak,

Maksudnya bila aku tua nanti, aku still akan kelihatan muda sentiasa macam umur 25 tahun. Gitewwww.. So sekarang masa untuk kekalkan ke"remajaan" itulah. =)

VIVIX

Tonik ajaib kesayanganku.

Kandungan Vivix


Siapa perlukan Vivix?

  • Pesakit kencing manis
  • Pesakit SLE 
  • Pesakit jantung
  • Pesakit kanser
  • Sesiapa yang mempunyai sakit sendi
  • Yang mempunyai masalah mati pucuk
  • Bagi yang mahu mengekalkan awet muda
  • Bagi mereka yang mahu menurunkan berat badan
Kebaikan Vivix


Testimoni Vivix

Si perokok tegar

Si Pesakit Darah Tinggi

Si penghidap Kencing Manis

Si Pesakit Stroke

Awet muda??? =)

* Gambar ihsan Google

Bulan January 2015 ni ada promo tau. Bukan takat Vivix je. Alfalfa and Vitalea for children pon ada. Tapi entry ni khusus untuk cerita pasal Si Tonik Ajaib ni la. hehehe..


Errkkk!!! Kena BELI 6 ke baru PERCUMA 1? TAK PERLU!!!! Bagaimana cara? 
Whatsapp je kat 019 6035169 taip

Harga menjunam-junam jatuh baq ang!!! Jangan menyesal tak cuba sekarang. =)

COD Area:
  • Bandar Manjalara / Desa Parkcity, Kepong
  • Paya Jaras / Bandar Baru Sungai Buloh
* Postage ke seluruh Malaysia

Facebook : Myra Anne Noridin
Instagram : myraanne35
Igshop : Hermanas Shoppe
Whatsapp : +60196035169
Email : myraanne35@gmail.com











No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE