Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 25, 2015

Bagaimana nak naikkan tahap keyakinan diri???

Assalamualaikum.

Good morning!!!

Korang pernah dengar tak cerita orang dulu-dulu suka datang rumah nak merisik anak dara pada awal pagi. Sebab apa? Kononnya sebab nak tengok anak dara tu dah bangun ke belum.. and nak tengok muka anak dara tu seawal pagi manis ke tak.. comey ke tak.. Hehehe.. Tu yang aku pernah dengar la..

Haru jugak kalau orang tua hecik lebah datang merisik awal pagi dulu. Sebabnya aku ni memang kalau cuti jenis nak qada kan tidur yang tak cukup masa kerja shift dulu. Hahahahh. Burok perangai! Kalau setakat off day sehari, kalau aku tak balik rumah parents, memang aku tidur jela kat ruamh sewa tu. Heaven gila rasa. Kihkihkihhh.

Lagi satu, kalau aku di risik awal pagi, mahu la lari rombongan tu. Sebabnya muka aku dulu memang teruk gila. Kalau bangun pagi, tahap takungan minyak kat hidung tu memang tahap boleh goreng telur mata kobau satu. Aku pun confused macam mana hidung penyek kembang ni pun boleh takung minyak. hehe..

Tapi sejak-sejak amalkan Vitamin E dan Vitamin C memang takde dah. Nak goreng telur mata kobau terpaksa la pergi beli minyak kat kedai depan. Takde dah minyak free. Hehehe.. Selain makan, boleh buat masker. Best! and jimat pulak tu. Betul tak??? =)

Mintak ampun kalau terkejut dengan selfie penuh camera ni.
Ni muka fresh tak mandi lagi. heheh.
Tapi don't worry dah cek puluh-puluh kali kat cermin, memang takde taik mata.

Sekarang kalau tak mandi pun aku buat muka confident je turun bawah hadap mak mertua. Sebab memang confirm takde minyak bertakung dah. Kadang mak mertua pon confused aku dah mandi ke belum. *tu kalau takde bau masam la*. Hehehehe..



Ehemm ehemm.. hencik lebah pengamal tegar Vitamin E dan Vitamin C ni tau! Berseri je muka dia. Tapi kat mata bini dia je laa.. Heheheh.. Eh, betul ke Vitamin E dan Vitamin C Shaklee ni boleh buat level confidence up? Korang cuba lah sendiri.. =)

Igshop: Hermanas Shoppe
Whatsapp: +60196035169




No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE