Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 31, 2015

The Cookies Kingdom : Nice, Crunchy, Affordable.

Yuhuuu..

Udah penuh dengan bisnes je pulak blog aku ni ye dak? Ehee.. Ampun! Yelaa, cita-cita nak jadi Tokei Kedai. Kena la gigih sikit. =)

Siapa-siapa yang follow sama ada Fb or Instagram aku, sure tahu aku ada bisnes baru kan. Sekarang ni selain Shaklee aku jugak ada jual Homemade Cookies. Bila namanya homemade maksudnya aku yang buat sendiri. Dibantu assistant terhebat, adik aku si Yunnade.

Ni entry khas untuk kenalkan cookies aku ni la. hee.. please bare with me. =)

First baby : Cocoa Cookies

Special packaging for gift. 
Sesuai untuk buat gift bagi kawan-kawan, bos nak bagi anak buah ke, selit dalam hamper pon boleh, VIP gift time wedding kee.. Eh, untuk apa-apa pon bole la. hehehe..
Price: RM15

Simple packaging.
Sesuai untuk buat gift wedding, birthday party, bertunang ke..
Pendek kata packaging macam ni sesuai untuk diselitkan dalam goodie bag.
Price: RM5.50/pack , 
RM3.50 untuk order 150 packet ke atas,
RM3 untuk order 200 packet ke atas.

Packaging 450g.
Yang ni sesuai kalau korang nak makan sendiri la. Masa raya haritu yang ni laku keras. sekali orang order sampai 3 balang. Hehehe..
Price: RM30, Beli 3 dengan harga RM85.

Packaging 280g
Sesuai untuk makan sorang-sorang. Ikot pengalaman aku tengok customer order, 
kalau beli packaging macam ni mesti mengadu tak cukup. Lepas tu laju2 order yang RM30 punye. =P
So aku warning dah siap2. Kalau beli yang ni jangan share2 dengan orang. Sure tak cukup!!! Ehehehe.
Price: RM18 , Beli 3 dengan harga RM50.

In Shaa Allah, akan datang kami akan keluarkan produk sesuai untuk diselitkan sekali dengan Candy Buffet, Tunggu update ye?? =)

Untuk sebarang tempahan:

Instagram : The Cookies Kingdom
Whatsapp : +6019 6035169







No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE