Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 1, 2015

Set Bajet Kurus / Kempis Perut Shaklee

Assalamualaikum.

Lepas2 raya ni mesti semua mengeluh perut macam makin kembung je kan? Hehehehe. Ni saya nak bagi solution untuk kempiskan perut secara selamat dan berkesan ye.

Dalam Shaklee ada 3 produk hot untuk kempiskan perut. Apa dia??? Kita ceritakan pasal kebaikan setiap produk ni ok? Jom teruskan bacaan. =)



Alfalfa (tahan 1 bulan)

  • membantu masalah penghadaman dan pencernaan.
  • mencuci usus bagi membuang toksik.
  • membuang angin dalam badan
  • melegakan sembelit
Lecithin (tahan 2 bulan)
  • membantu membakar lemak bagi proses pelangsingan
  • menghalang pembentukan lemak di hati
  • membantu merendahkan metabolism lemak, kolestrol dan trigliserid dalam tubuh
Herblax (tahan 2 bulan)
  • membersihkan najis yang tersekat
  • membantu kempiskan perut
  • meyingkir toksin dalam badan
  • menurunkan berat badan
Sebenarnya tiga-tiga produk ni, selain dari membantu proses kempiskan perut dan detoks, banyak lagi kebaikan dia yang lain. Cuma sebab entry ni saya khususkan untuk Set Bajet Kurus / Kempiskan perut so kebaikan-kebaikan setiap produk ni pon saya focuskan untuk detoks je. =)

Dapatkan tiga hot product ni dengan harga mampu milik. Segera whatsapp saya untuk tahu lebih lanjut tentang jadual cara makan dan FREE GIFT menarik untuk anda jika membuat pembelian dengan saya. =)

Untuk sebarang pertanyaan:

Whatsapp: +6019 6035169

No comments:

Designed by UMIESUEstudio 2014 : MYRA ANNE